CASALO GROUP AB
Gamla Borrebackevägen 57
218 74 Tygelsjö, Sverige
Org.nr. 556778-4037
Kundtjänst:
Telefon: 040-300 115 (Telefontid: Mån-fre 13:30-16:30)
Mail: info@casalo.se
Vanliga frågor
Här kan ni hitta svar på några av våra vanligaste frågor.
Det finns olika val i kassan.
Enhetsfrakt till brevlåda eller servicepoint = 59kr (order över 500kr = fraktfritt)
Företagspaket till företag med bemanning för att mottaga frakt= 89kr
I kassan kan man välja mellan att betala med PayPal, Klarna, Kreditkort eller via bankgiro.
“För att kunna erbjuda dig Klarnas betalmetoder kan vi i kassan komma att dela dina personuppgifter i form av kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna, för att Klarna ska kunna bedöma om du kan välja betalmetoderna, samt för att anpassa dem för dig. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.”
Företag kan ansöka om företagskonto och fakturabetalning på info@casalo.se
Leveranstiden varierar. Produkter som tillverkas efter beställning har en fördröjd leveranstid. Detta anges på produktsidan. Om det är av stor vikt att leveransen säkras och att exakt datum anges så kontakta oss för mer detaljerad information. Lagerhållna produkter levereras normalt inom 2 arbetsdagar. Ibland måste vi beställa produkten och då är leveranstiden ca 7 arbetsdagar.
Order läggs i webshoppen
Betalning görs via vår betalmodul/kassa
Orderbekräftelse skickas ut
Om något är avvikande så hör vi av oss med den informationen
Leveransbesked skickas när varorna skickas från oss
Fakturan kan hämtas antingen under ”Mina Sidor” i webshoppen eller så kan ni kontakta oss på info@casalo.se. Skriv ”Faktura Önskas” i ämnesfältet. Ange ert ordernummer i mailet.
Kontakta oss på info@casalo.se
Skriv ”Retur” i ämnesfältet
Skriv vad returen avser i mailet och ange ordernummer.
Vi återkommer med returnummer och anvisningar hur ni ska gå till väga.
Skicka ett meddelande till oss
Vårt kontaktformulär är tillfälligt avstängt då vi har haft intrångssförsök. Vi arbetar på det och det är snart aktivt igen.